Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

Kapat
Konu Kapalı.
X
X
 
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar
  • sak55
    Banned
    • 30-05-2008
    • 2059

    Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

    Şimdi DTP Genel Başkanı Ahmet Türk’ün Meclis’te Kürtçe konuşmasına şaşıranlara da ben şaşırıyorum. Türk’ün yaptığının Erdoğan ve AKP’nin yaptıklarından hiçbir farkı yok.

    Her ikisi de yasaları ve hatta Anayasa’yı hiçe saydıklarını gösteriyorlar.

    Örneğin; AKP seçim yatırımı olsun diye valilerle, belediye başkanlarıyla devletin-milletin parasını kullanarak beyaz eşya, mobilya vs. dağıtırken Yüksek Seçim Kurulu bunun Anayasa’ya aykırı olduğunu açıklar ve suç duyurusunda bulunursa, Başbakan ise buna karşılık hâlâ “Ben valimi destekliyorum, aferin ona” derse... Vali çıkıp “İsterlerse beni tutuklasınlar, dağıtacağım” diyerek reklamı sürdürür, hükümete ve onun başına yaranmak için hukuka kafa tutarsa... AKP Anayasa’nın değiştirilemez hükümlerine aykırı değişiklikler yapmaya kalkar, AYM tarafından tasarısı bu nedenle iptal edilirse... Buna rağmen aynı konuyu tekrar gündeme getirip deneyeceği mesajları verirse...

    Hiç gerek yokken Güneydoğu’ya gittiğinde “sırf oy koparmak adına” Kürtçe konuşmaya çalışırsa...

    Ahmet Türk de yapar... Herkes seçim öncesi tabanına yaranmak, seçim yatırımı yapmak için her şeyi göze alıyor, yalan dolan, meydanlarda milleti gerçeklere takla attırarak aldatmak, hakaret küfür her şey serbest nasılsa... Ve en önemlisi hukuku bile hiçe saymak da serbest.

    DO-KU-NUL-MAZLIKları var.

    Ve işte hukuk elden giderse toptan gider. Sen kanun-kural dinlemezsen o da dinlemez.

    Sen “bu medyanın gazetelerine okumayın” diye boykot çağrıları yaparsan o da “Türkçe gazete okumayın” der (ki Leyla Zana demişti).

    Yoksa; Leyla Zana’nın Meclis’te Kürtçe yemin etmesinden dolayı daha önce olay çıkmış. İngiliz Parlamentosu’nda Kürtçe konuştuğu için bile dava açılmış. DTP hakkında “bölücülük yaptığı” gerekçesiyle açılmış bir kapatma davası hâlâ sürüyor (AKP’nin kapatma davasından 6 ay önce açılmasına rağmen neden hâlâ bitmedi, o da ayrı bir konu)...

    Şimdi durup dururken, bile bile Ahmet Türk neden “bir ek iddianameye konu olabilecek” eylemde bulunsun? Türkiye’de “devletin resmî dilinin Türkçe olduğunu”, bunun da Anayasa’nın “değiştirilemez” maddelerinden olduğunu ve TBMM’de yapacağı kürsü konuşmalarında Türkçe’yi kullanması gerektiğini Ahmet Türk bilmez mi?

    DTP NE KADAR KÜRTÇE KONUŞUR?

    Tabii ki bilir ama aynen Başbakan’ın ve AKP’nin yaptığı gibi “çivi çiviyi söker” mantığıyla “imkânsız”ı mümkün kılmak adına hukuk, kural tanımazlık yoluna gidiyor.

    İşin garibi Ahmet Türk’ün Kürtçe konuşmasını kendi partisi içinde Kürtçe bilmeyen Emine Ayna, Sebahat Tuncel, Ayla Akat Ata gibi isimler de anlamadı büyük ihtimalle...

    Kandil’de Türkçe eğitim verildiği ve PKK içinde Kürtçe bilmeyenler de olduğu için onlar da anlamadı.

    Kürt Kültürü ve Araştırma Vakfı’nın yaptığı bir araştırmadan çıkan sonuca göre Diyarbakır’da, İstanbul’da yaşayan Kürtler arasında çok sayıda “Kürtçe bilmeyen” var, onlar da anlamadı. (Diyarbakır’da yaşayan gençlerin yüzde 78’i Kürtçe değil Türkçe konuştuğunu söylemiş. İstanbul’dakilerin yüzde 92’si... Büyük bir kısmı da “Kürtçeyi tam anlamıyla bilmediğini” belirtmiş.)

    Güneydoğu’da açılan Kürtçe dil kursları ise ilgisizlikten

    kapanmış. Bu durumda Ahmet Türk’ün özellikle Meclis’te Kürtçe konuşma ısrarı neden olabilir?

    “DTP tabanı PKK’yla aynıdır” dediğine ve Abdullah Öcalan “Kürtçe konuşulmasını” istediğine göre bu mu? Yoksa dil bahanesiyle aslında daha önce söyledikleri “sıra bölgenin adını koymaya gelecek” meselesi mi?

    Hukuk da bitirildiğine göre seçim öncesi meydan tiyatro sahnesi gibi, herkes kendi rolünü sınırsız bir özgürlükle oynuyor. Aslında bütün olay bu!

    *****

    Cem Yılmaz’la yarış!

    Komedinin sınırı yok, seçim yaklaşırken hepsi Cem Yılmaz’la yarışa çıktılar ya biz de hangi trajikomikliğe el atacağımızı şaşırıyoruz.

    Bütün dünya “ekonomik krize önlem alalım” diye çırpınırken “Kriz Türkiye’ye teğet geçti” diyenler şimdi seçime birkaç hafta kala işsizlikten, yoksulluktan beli bükülmüş halka bunu anlatamayacaklarını bildikleri için yine bir hinlikle çıktılar ortaya... Doğrusu meydan konuşmalarına bakınca “şeytana külahını ters giydirme” bu olsa gerek diye düşünüyor insan.

    Uluslararası ekonomi kuruluşları Türkiye’yi “krize önlem almayan tek ülke” olarak göstermiş, çok önceden gereken uyarılar yapılmadığı, çözümler uygulanmadığı için sanayiler çökmüş, binlerce firma kapısını kapatmış, yüzbinlerce yeni işsiz ortaya çıkmış. Şimdi “Haydi muhalefet işsizliğe çözüm söylesin, vallahi de billahi de yapacağız” diyorlar.

    İyi de zamanı geçti... Geç kaldınız, o zaman popülizmle meşguldünüz umursamadınız, şimdi kim çözsün sizin sorununuzu?

    Ama şu hitabet işi var ya, oraya yüklenmelisiniz. Tersyüz ediverin olayı, yıkın başkasının üstüne, birkaç yalan, hele de Bakanınızın ağzından “Hükümetle zıtlaşan belediyeler hiçbir yardım alamaz” tehdidi kurtarır sizi merak etmeyin... O da yetmezse millet kesesinden dağıtılan poşetler, mobilyalar var. Yine yetmezse “6 milyon ekstra seçmen, kütük hileleri, kaldırılan parmak boyası” yetişir imdada... Bu halk yutar nasılsa, ona güveniyorsunuz.

    Sonra da çıkar “Nasıl kazandık ama, millet bizi istedi” dersiniz, nokta son!

    Ruhat Mengi

    Son düzenleme cunuyil; 25-02-2009, 21:24. Reason: Büyük puntolar düzeltildi.
  • sak55
    Banned
    • 30-05-2008
    • 2059

    #2
    Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor


    BAŞBAKAN ERDOÐAN: Farsça ve Arapça kanallar da gelecek


    25 Şubat 2009 Çarşamba





    > ÇORUM İHA

    Başbakan Recep Tayyip Erdoğan, Çorum’da partisinin mitinginde yaptığı konuşmada yakın bir zamanda Farsça ve Arapça kanalların da yayına gireceğini söyledi. Erdoğan, “Türk, Kürt, Çerkez, Abaza, Alevi, Sünni bu ülke hepimizin. Her bir ferdin ihtiyacını dinliyoruz, çözüm üretmek için mücadele veriyoruz. Bugüne kadar devlet Güneydoğu’daki vatandaşlara uzaktı, şimdi bunu aştık. Farsça, Arapça yayın da başlayacak” dedi. Erdoğan, daha sonra Çorum Cumhuriyet Meydanı’nda düzenlenen toplu açılış ve TOKİ anahtar teslim törenine katılarak 63 tesisin açılışını yaptı. Başbakan, açılışın ardından Ankara’ya döndü.


    Yorum

    • dejdoibrahim
      Junior Member
      • 27-02-2007
      • 66

      #3
      Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

      başka umudu kalmadı ne yapsın birkaç gün sonra papayıda ben vurdum derse şaşırmayın çünkü oy oranı kimsenin umadığı kadar düşeceğinin farkın vardı sayın başvekil habire vaat
      maaşallah

      Yorum

      • Hay_Axi
        Member
        • 28-10-2006
        • 685

        #4
        Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

        Kim ne derse desin, ne yaparsa yapsın yaptırımı vardır muhakkak ama hiçbir insan TBMM'de Kürtçe yada başka bir dil kullanamaz. Diğer olaylarla karıştırmayın lütfen.

        Herşey bitti meclisede bu şekil terör bulaştırıyor şerefsizler.

        Yorum

        • SELÇUK KAYA
          Senior Member
          • 12-05-2005
          • 4809

          #5
          Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

          şimdi sen gel bir pkk savunucusuyla başbakanımızı aynı kefeye koy...neymiş ikiside kürtçe konuşmuşlarmış mış mış....

          Yorum

          • necatikaya
            Member
            • 20-12-2005
            • 1066

            #6
            Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

            Ruhat Mengi çok güzel özetlemiş ve gerçekleri dile getirmiş.Kimse sağa sola çekmesin, gerçekler malesef böyle.
            A.Türkün mecliste yaptığını kesinlikle doğru bulmuyorum.Hata üstüne hata.Bunların amacı seçimden önce kapatılmak ve madurları oynayıp oy kapmak, tıpkı hakkında kapatma davası açılan akp gibi.Bunlar birtarafa 6 milyon fazlalık ne olacak.Onuda Mengi açıklamış.Bu seçimlerin dürüst bir seçim olacağını zannetmiyorum.Hileli olacak bu seçim..
            Bu güzel yazıyı buraya aktardığı için sak55 arkadaşa teşekkürler..
            Son düzenleme necatikaya; 25-02-2009, 21:21.

            Yorum

            • buharaz
              Junior Member
              • 04-02-2009
              • 264

              #7
              Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

              korkular korkular korkular yazık
              korkarak 50 yılı gitti bu memleketin

              Yorum

              • ASIM MAVZER
                Member
                • 14-05-2007
                • 1601

                #8
                Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                kürt kardeşlerimizin bütün hak ve özgürlüklerini destekliyorum sonuna kadar
                kendim kürt olmasamda. yasaklamakla biryere varamadık, varılamazda.
                korkularımızı yenelim

                Yorum

                • necatikaya
                  Member
                  • 20-12-2005
                  • 1066

                  #9
                  Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                  Originally posted by ASIM MAVZER
                  kürt kardeşlerimizin bütün hak ve özgürlüklerini destekliyorum sonuna kadar
                  kendim kürt olmasamda. yasaklamakla biryere varamadık, varılamazda.
                  korkularımızı yenelim
                  sayın ASIM MAVZER.Yasktan kastınız A.Türkün mecliste yaptığı kürtçe konuşmasının TRT tarafından kesilmesimi
                  Hepimizin bildiği Anayasada, seçim meydanlarında ve T.B.Millet meclisinde kulanılacak dilin türkçe olduğudur.Bu kesindir.Hangi yasağın olmamasından yanasınız.
                  Şunu derseniz sizinle beraberim.
                  Güneydoğuya gereken yatırımın yapılması.
                  İş sahasının yaratılması.Bununm için yöreye uygun fabrika ve benzeri iş yerlerinin bir an evvel yapılması.Şimdiye kadar hiç bir hükümet o bölgeye çivi bile çakmamıştır.Onlarında diğer bölgeler gibi kalkınmaya ve insan gibi yaşamaya hakları vardır.Geç kalınmıştır bu tür yatırımlara.
                  Benim tasvip etmediğim grubu bulunan bu parti yöre halkını temsil etmiyor.Onların çizgisi ve savunması malüm..

                  Yorum

                  • cunuyil
                    Senior Member
                    • 27-09-2005
                    • 7297

                    #10
                    Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                    TBMM'de Türkçe'den başka bir dilin kullanılması zaten tabiatına aykırı!

                    Orada,gruplarda yapılan konuşmalar Meclis TV aracılığıyla tüm Türkiye'ye ulaşmaktadır.Nüfusun %20'sine tekabül eden Kürt vatandaşlarımızın da hiç Türkçe bilmeyenlerin sayısı da çok azdır.Dolayısıyla geriye kalan %80'lik kesim konuşulandan birşey anlamayacaktır.Dolayısıyla yayın da amacına ulaşamayacaktır.Meclis TV yönetimi doğru yapmıştır.

                    Hasılı TBMM'de Türkçe'den başka bir dilin konuşulmasına karşıyım.Zaten Kürtçe ile ilgili açılımlar yapılmıştır ve insanımız da bunu görmektedir.

                    Ahmet TÜRK'ün yaptığı yalnızca seçim öncesi ''Mağdur''u oynamaktır...

                    Yorum

                    • ATmaCA_53
                      Member
                      • 12-11-2004
                      • 1945

                      #11
                      Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                      mecliste bir kural vardır vekillerimiz yemin eder, bayrak, tek dil diye, başbakanımız kürtçe konuşmasını bir kürtçe kanalında yapmıştır, mecliste ytapmadı bu konuşmayı, hala daha sak55 arkadaşımız bir kürt düşmanlığı yaratmaktasınız bu haberi yayınlamanızdaki amacınız budur.

                      Yorum

                      • ASIM MAVZER
                        Member
                        • 14-05-2007
                        • 1601

                        #12
                        Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                        Originally posted by necatikaya
                        sayın ASIM MAVZER.Yasktan kastınız A.Türkün mecliste yaptığı kürtçe konuşmasının TRT tarafından kesilmesimi
                        Hepimizin bildiği Anayasada, seçim meydanlarında ve T.B.Millet meclisinde kulanılacak dilin türkçe olduğudur.Bu kesindir.Hangi yasağın olmamasından yanasınız.
                        Şunu derseniz sizinle beraberim.
                        Güneydoğuya gereken yatırımın yapılması.
                        İş sahasının yaratılması.Bununm için yöreye uygun fabrika ve benzeri iş yerlerinin bir an evvel yapılması.Şimdiye kadar hiç bir hükümet o bölgeye çivi bile çakmamıştır.Onlarında diğer bölgeler gibi kalkınmaya ve insan gibi yaşamaya hakları vardır.Geç kalınmıştır bu tür yatırımlara.
                        Benim tasvip etmediğim grubu bulunan bu parti yöre halkını temsil etmiyor.Onların çizgisi ve savunması malüm..
                        bu yazdıklarının tamamında hemfikiriz. benim kastım tbmm de yapılan o konuşma dahil değildi. ben yazımda yasakların tamamından bahsettim. TBMM de TÜRKÇE den başka dil tabiki konuşulamaz

                        Yorum

                        • ozkandonmez
                          Administrator

                          • 30-12-2002
                          • 47227

                          #13
                          Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                          Originally posted by ASIM MAVZER
                          kürt kardeşlerimizin bütün hak ve özgürlüklerini destekliyorum sonuna kadar
                          kendim kürt olmasamda. yasaklamakla biryere varamadık, varılamazda.
                          korkularımızı yenelim
                          Şüphesiz yasakların meydana gelişinde her toplum için belirli sebepleri vardır. Bu yasaklar özelin değil genelin iyiliği için olmasıda yadırganmaması gereken durumlardır.

                          Bu durumda Türkiye'nin ve Türk insanının korkması için bir sebep yoktur olmayacaktırda.

                          Hak ve özgürlük den kastedilen nedir ? , bu partinin amacı nedir ? neye ve kime hizmet ederler ? bunların temeline inmek gerekir.

                          Öğretmen, asker, memur, polis olma hakları , okul okuma hakları , milletvekili olma hakları, seçme seçilme hakları , sosyal hizmetlerden faydalanma hakları v.s v.s.

                          Bu ülkenin diğer vatandaşlardan ne farkı var ? , nedir bahsedilen hak ve özgürlükler ?

                          Yoksa ülkenin bölünmesi ve kafalarına göre çizdikleri bir coğrafya danmı bahsediyorlar. Şayet bu düşünceler içinde iken bugün hak ve özgürlüğü bu yönde düşünüyorlarsa evet hak ve özgürlükleri yok.
                          Üyelere Özel Konuları Görebilmek İçin Lütfen ÜYE GİRİŞİ Yapınız

                          Yatırım, bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, Sermaye Piyasası Kurulu tarafından yayımlanan Seri:V, No:52 Sayılı "Yatırım Danışmanlığı Faaliyetine ve Bu Faaliyette Bulunacak Kurumlara İlişkin Esaslar Hakkında Tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çevresinde sunulmaktadır.
                          Burada ulaşılan sonuçlar tercih edilen hesaplama yöntemi ve/veya yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmakta olup, mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabileceğinden sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi sağlıklı sonuçlar doğurmayabilir.
                          Yatırımcıların verecekleri yatırım kararları ile bu sitede bulunan veriler, görüş ve bilgi arasında bir bağlantı kurulamayacağı gibi, söz konusu yorum/görüş/bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan www.ozmena.net web sitesi ve/veya yöneticileri sorumlu tutulmaz.

                          HAYDI IPTV YAPALIM

                          TBS 6991 Dual Tuner Dual CI Tv kartı linux sürücü yükleme

                          LÜTFEN OKUYUN

                          Yorum

                          • ATmaCA_53
                            Member
                            • 12-11-2004
                            • 1945

                            #14
                            Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                            Originally posted by ozkandonmez
                            Şüphesiz yasakların meydana gelişinde her toplum için belirli sebepleri vardır. Bu yasaklar özelin değil genelin iyiliği için olmasıda yadırganmaması gereken durumlardır.

                            Bu durumda Türkiye'nin ve Türk insanının korkması için bir sebep yoktur olmayacaktırda.

                            Hak ve özgürlük den kastedilen nedir ? , bu partinin amacı nedir ? neye ve kime hizmet ederler ? bunların temeline inmek gerekir.

                            Öğretmen, asker, memur, polis olma hakları , okul okuma hakları , milletvekili olma hakları, seçme seçilme hakları , sosyal hizmetlerden faydalanma hakları v.s v.s.

                            Bu ülkenin diğer vatandaşlardan ne farkı var ? , nedir bahsedilen hak ve özgürlükler ?

                            Yoksa ülkenin bölünmesi ve kafalarına göre çizdikleri bir coğrafya danmı bahsediyorlar. Şayet bu düşünceler içinde iken bugün hak ve özgürlüğü bu yönde düşünüyorlarsa evet hak ve özgürlükleri yok.
                            kürtçe yasağı tv kapsamıyorsa sorun yok.

                            Yorum

                            • buharaz
                              Junior Member
                              • 04-02-2009
                              • 264

                              #15
                              Konu: Ahmet Türk, Başbakan’ın yaptığını yapıyor

                              1960 darbesi ile aslı kürt olan genelkurmay başkanı cemal gürsel kürt diye bir ırkın değil türkiye ve bölgede dünyada olmadıgını söylüyor ....
                              1980 darbeside tamamen kürt ve kürtçeyi yok sayıyor ve yasaklar sinsilesi ne oluyor bu yasaklar ile 25 yıldır bitmeyen bir düşük yogunluklu savaş 100 bin civarında ülke insanının ölümü 300 milyar dolar civarında para geldiğimiz nokta nedir o hakların geri verilmesi peki biz bu hakları verecektik neden 100 bin insan ve 300 milyar doları feda ettik ? son çıkan ergenekon olayında birilerinin eli hem pkk hem hizbullah ıbdace 80 öncesi devsol dev gen ülkücü gençlik hepsinin tepesinde bu gün bakıyoruzki ergenekon yapılanması silahların aynı elden verilmesi pkk ya verilen silah söylentileri abdullah öcalan ile devlet büyüklerinin ordudaki bazı kimselerin görüşmesi hatta şamda aynı apartmanda oturması ne anlam ifade ediyor bana şunu ifade ediyor ...
                              baykal söylemişti bu ül***i bu millet kurmadı o yüzden bu milletin çokda söz hakkı yoktur manasında ama bu ülke bu sistem bir şekilde ayakta kalmalıydı buda orduyu kuvvetli tutarak dışarıdan ziyade içeriye karşı bu millette bizim düşmanımızdır diyen milli şef geldi geçti bu ülkeden daha önce şüpelerim vardı ama bu ergenekondan sonra bu ülkenin başına ne geldiyse derin devlet ürünüdür sistemi ayakta tutabilmek ugruna milleti katleden derin devlettir pkk da derin devlet destekli kurulmuş fakat daha sonra kontrolden çıkmıştır ....
                              bu yüzden milyonlarca kürdü kimse yok sayamaz ve onlar bu toprakların binlerce yıllık sahipleri ne dilleri ne kültürleri yasaklanamaz ....
                              tbmm de konuşması belki bu gün için anayasal olarak mümkün değil ...
                              anacak tbmm türkçe dışında hiç bir dil kullanılmaz diyenlere derimki ...
                              ing alm frn hatta ve hatta ibranice konuşuludu kürtçede konuşulabilir...
                              bu bizden hiç bir şey alıp götürmez aksine çok şeyler kazandırır emin olunuz...

                              Yorum

                              İşlem Yapılıyor