3G aldatmaca mı ?

Kapat
X
 
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar
  • ozkandonmez
    Administrator

    • 30-12-2002
    • 47227

    3G aldatmaca mı ?

    Zira şu an için tüm Türkiye deki şehirlerin bazılarını ve ilçelerin köylerin tamamını kapsamayan 3G hızı ancak şehir merkezlerinde dahi kısıtlı alanlarda 3G hizmeti alınabilmektedir.

    Örneğin Ankara da otoban da istanbul yada samsun istikametine giderseniz yan tarafınızda şehir merkezini görmenize rağmen 3G hizmeti alınamamaktadır.

    Ayrıca mobil TV uygulaması sadece 3G olan bölgelerde olması elemanlar tarafından şart koşulsada gprs ile mobil tv izlenebildiği kanıtlanmış durumdadır yani 3G ye gerek yok ( en azından test ettiğimiz cihazda)

    Durum böyle olunca şehir merkezlerinde 3G ile internet e girebilmiş olmanın faydası ne ? Zaten ttnet bir çok noktadan adsl hizmeti veriyor. Gördüklerim ve yaşadıklarım bana sanki teknoloji aldatmacası gibi geliyor. Tabi bu kendi yorumumdur.
    Üyelere Özel Konuları Görebilmek İçin Lütfen ÜYE GİRİŞİ Yapınız

    Yatırım, bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, Sermaye Piyasası Kurulu tarafından yayımlanan Seri:V, No:52 Sayılı "Yatırım Danışmanlığı Faaliyetine ve Bu Faaliyette Bulunacak Kurumlara İlişkin Esaslar Hakkında Tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çevresinde sunulmaktadır.
    Burada ulaşılan sonuçlar tercih edilen hesaplama yöntemi ve/veya yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmakta olup, mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabileceğinden sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi sağlıklı sonuçlar doğurmayabilir.
    Yatırımcıların verecekleri yatırım kararları ile bu sitede bulunan veriler, görüş ve bilgi arasında bir bağlantı kurulamayacağı gibi, söz konusu yorum/görüş/bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan www.ozmena.net web sitesi ve/veya yöneticileri sorumlu tutulmaz.

    HAYDI IPTV YAPALIM

    TBS 6991 Dual Tuner Dual CI Tv kartı linux sürücü yükleme

    LÜTFEN OKUYUN
  • M.A.S
    Member
    • 22-10-2006
    • 806

    #2
    Konu: 3G aldatmacamı ?

    Reklam insanları etkileyen önemli bir unsurdur.Reklamların çoğunluğu 3G üzerine olunca vatandaş ne yapsın,araştırmadan incelemeden hemen taahhütnamenin altına imzasını atıveriyor.
    Bence şu an için hemen almamak lazım.Talep az olunca hizmetler(Kapsama alanı artırımı) hızlanır.

    Yorum

    • ybæl©ik
      ADMINISTRATOR

      • 25-01-2003
      • 30775

      #3
      Konu: 3G aldatmaca mı ?

      Maalesef 3G birçok yerde yok.

      Reklama gelince her fırsatta ve dakikalarca ama hizmete gelince !

      3G altyapısı nedir, 3G hangi bölgelere neye göre veriliyor ?

      Abone oluyorsunuz, nete bağlanmak ve hizmetlerden faydalanmak istiyorsunuz ama bulunduğunuz bölgede bu destek yok ... Bu şimdi haksız bir rekabet değil midir ? Tüketiciyi aldatmak, yanıltmak değil midir ?

      Her operatör kapsama alanlarını açıklamalıdır.

      Yorum

      • Sniper®
        Senior Member
        • 22-06-2005
        • 12987

        #4
        Konu: 3G aldatmaca mı ?

        Türkiyenin %70 lik bir kesiminde 3G yoktur diyebiliriz çok rahat bir şekilde.

        Yorum

        • ozkandonmez
          Administrator

          • 30-12-2002
          • 47227

          #5
          Konu: 3G aldatmaca mı ?

          Coğrafik olarak %70 yok demek bile mümkün değil bence.
          Üyelere Özel Konuları Görebilmek İçin Lütfen ÜYE GİRİŞİ Yapınız

          Yatırım, bilgi, yorum ve tavsiyeleri yatırım danışmanlığı kapsamında değildir. Yatırım danışmanlığı hizmeti, Sermaye Piyasası Kurulu tarafından yayımlanan Seri:V, No:52 Sayılı "Yatırım Danışmanlığı Faaliyetine ve Bu Faaliyette Bulunacak Kurumlara İlişkin Esaslar Hakkında Tebliğ" çerçevesinde aracı kurumlar, portföy yönetim şirketleri, mevduat kabul etmeyen bankalar ile müşteri arasında imzalanacak yatırım danışmanlığı sözleşmesi çevresinde sunulmaktadır.
          Burada ulaşılan sonuçlar tercih edilen hesaplama yöntemi ve/veya yorum ve tavsiyede bulunanların kişisel görüşlerine dayanmakta olup, mali durumunuz ile risk ve getiri tercihlerinize uygun olmayabileceğinden sadece burada yer alan bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi sağlıklı sonuçlar doğurmayabilir.
          Yatırımcıların verecekleri yatırım kararları ile bu sitede bulunan veriler, görüş ve bilgi arasında bir bağlantı kurulamayacağı gibi, söz konusu yorum/görüş/bilgilere dayanılarak alınacak kararların neticesinde oluşabilecek yanlışlık veya zararlardan www.ozmena.net web sitesi ve/veya yöneticileri sorumlu tutulmaz.

          HAYDI IPTV YAPALIM

          TBS 6991 Dual Tuner Dual CI Tv kartı linux sürücü yükleme

          LÜTFEN OKUYUN

          Yorum

          • YAYLÝOÐLÝ
            Junior Member
            • 22-04-2005
            • 53

            #6
            Konu: 3G aldatmaca mı ?

            doğru söze yapılacak olan tek hareket mevcut bence... BRAVO

            Yorum

            • fullcontrol
              Erkan
              • 06-06-2004
              • 2503

              #7
              Konu: 3G aldatmaca mı ?

              3g için alt yapı pahalı bir iş zamanla kapsama alanını büğütecekler

              Yorum

              • sinekli
                Junior Member
                • 01-04-2004
                • 154

                #8
                Konu: 3G aldatmaca mı ?

                3g ilk çıktığı zaman telefonuma msj gelmişti, 1 saat bedava mobil tv izleme hakkınız ve görüntü konuşma var diye, Neyse mobil tv programını yükledim 3g çeken bir yer buldum :D ama programda bulunan kanalları seçtiğim zaman bağlanamıyor hatası verdi ve her denememde 2 kontör gitti sanırım 10 kontör falan gitti, Tabi çok sinirlendim aradım müşteri hizmetlerini dedim hem bedava diyorsunuz hemde veremediğiniz hizmet için 10 kontör alıyorsunuz. Oparatör "İşte efendim şöyle böyle yeni teknoloji cart curt" etti bende sinirlendim telefonumun şebeke ayarını dual'den gsm'ye çektim böylece 3g'yi birdaha hiç görmemek için.. ogün bugündür 3g ile işim olmuyor olmayacakta..

                Yorum

                • armonil
                  Member
                  • 05-06-2007
                  • 758

                  #9
                  Konu: 3G aldatmaca mı ?

                  Mobil modem alabilmek için yaklaşık bir ay uğraştık
                  Yok bugün gelecek yok yarın gelecek yok gelince size haber vereceğiz falan filan.....
                  En sonunda deneme fırsatı bulduk
                  Sonuç beklediğimizin çok çok altında.
                  3G den verim alabilmek için baz istasyonundan tutunda kullandığınız pc ye yazılıma ve modeme kadar her şeyin uyumlu olması gerekiyor.

                  Yani o reklamlardaki hızı alabilmek için daha çok altyapı hazırlanması gerekiyor....
                  Son düzenleme armonil; 30-09-2009, 12:05.

                  Yorum

                  • aliosman3003
                    Member
                    • 29-06-2006
                    • 551

                    #10
                    Konu: 3G aldatmaca mı ?

                    hangi işi sahtekarlığa vurmadan yapıyorlar?
                    ne zaman verdikleri taahhütlerin altına %100 hizmet garantisi diye imza attılar.
                    hepsinin derdi bizleri soymak.
                    uyumlu telefon ve internet almayı düşünüyordum iyi ki almamışım. çünkü çevremdeki hiç kimse bu verildiği iddia edilen hizmetlerden memnun değil.

                    hem çok çok acil bir durum yoksa msn den bedeva görüşmek varken neden paralı ve doğru dürüst çalışmayan bir ürüne para verelim ki?
                    Son düzenleme aliosman3003; 30-09-2009, 13:25. Reason: :

                    Yorum

                    • aaron_1212
                      Senior Member
                      • 03-11-2006
                      • 4376

                      #11
                      Konu: 3G aldatmaca mı ?

                      Bencede 3g büyük bir aldatmaca
                      3G hizmetini bırakın şurdanda bakabiliriz
                      ilk çıkan telefonlara yavaş yavaş teknolojiyi azar azar verdiler
                      mesela ses kaydı yapan telefon polifonik melodi (mid, s3m,mod,it),sonra bu fotoğraf çeken kameralı telefon oldu
                      Daha sonra video çeken kameralı telefona dönüştü,Kızılötesiymiş bülütütüymüş java oyunlarıymış vs vs daha sonra müzik dinlemek için takılır çıkarılır hafıza kartları olan yan ürünleride eklendi
                      Şimdi internete bağlanan telefonlar oluverdi, buna son olarak görüntülü konuşmak için alınan videonun çözünülürlüğü çok düşük 64 kb lık resim üzerine ses data streaming eklendi, bunada 3G dedik.
                      gelen görüntü çok düşük kalitededir, uğraşmaya değmemiş olacaklarki şöyle düşünmüşler " Ya verin millete bunuda birbirlerini görsünler iletişimlerini kursunlar , biz sömürmeye devam edelim teknolojiyi birden vermeyelim"

                      Görünen o ki kalite diye bildiğimz şeyleri herzaman sonda veriyorlar, başta niye vermiyorlar
                      Şimdi diyeceksiniz ki başta icat edilmemiştiki , Ona bakarsak, internet 1972 de icat edilmiş 1977 de internet ağı genişlemişti, fakat ozamanlar ABD nin askeri amaçları için kullanılıyordu Halk için kullanılmasına 1984lerde başlandı
                      Türkiyede ise 1993lerde başlandı
                      aynı şey cep telefonları içinde geçerli
                      Kapsama alanları tabiiki baz istasyonlarıyla sınırlı ama yapılması gereken şeyler sınırsız fakat yapmıyorlar
                      Önce sömürü, sonra arta kalırsa ver teknolojinin en adisini kullansın bu millet.
                      Bende hala nokianın dandik özelliksiz telefonlarından kullanıyorum
                      bunların sömürü tuğlası olmamak için.
                      Telefon ilk çıktığında bunları düşünmüştüm hala aynı şeyi düşünüyorum
                      Kesinlikle teknoloji denen illetle bu insanları önce sömürüp sonrada azar azar veriyolar.
                      Son düzenleme aaron_1212; 30-09-2009, 19:49.

                      Yorum

                      • malcolm
                        Member
                        • 17-02-2008
                        • 1019

                        #12
                        Konu: 3G aldatmaca mı ?

                        Originally posted by aaron_1212
                        Bencede 3g büyük bir aldatmaca
                        3G hizmetini bırakın şurdanda bakabiliriz
                        ilk çıkan telefonlara yavaş yavaş teknolojiyi azar azar verdiler
                        mesela ses kaydı yapan telefon polifonik melodi (mid, s3m,mod,it),sonra bu fotoğraf çeken kameralı telefon oldu
                        Daha sonra video çeken kameralı telefona dönüştü,Kızılötesiymiş bülütütüymüş java oyunlarıymış vs vs daha sonra müzik dinlemek için takılır çıkarılır hafıza kartları olan yan ürünleride eklendi
                        Şimdi internete bağlanan telefonlar oluverdi, buna son olarak görüntülü konuşmak için alınan videonun çözünülürlüğü çok düşük 64 kb lık resim üzerine ses data streaming eklendi, bunada 3G dedik.
                        gelen görüntü çok düşük kalitededir, uğraşmaya değmemiş olacaklarki şöyle düşünmüşler " Ya verin millete bunuda birbirlerini görsünler iletişimlerini kursunlar , biz sömürmeye devam edelim teknolojiyi birden vermeyelim"

                        Görünen o ki kalite diye bildiğimz şeyleri herzaman sonda veriyorlar, başta niye vermiyorlar
                        Şimdi diyeceksiniz ki başta icat edilmemiştiki , Ona bakarsak, internet 1972 de icat edilmiş 1977 de internet ağı genişlemişti, fakat ozamanlar ABD nin askeri amaçları için kullanılıyordu Halk için kullanılmasına 1984lerde başlandı
                        Türkiyede ise 1993lerde başlandı
                        aynı şey cep telefonları içinde geçerli
                        Kapsama alanları tabiiki baz istasyonlarıyla sınırlı ama yapılması gereken şeyler sınırsız fakat yapmıyorlar
                        Önce sömürü, sonra arta kalırsa ver teknolojinin en adisini kullansın bu millet.
                        Bende hala nokianın dandik özelliksiz telefonlarından kullanıyorum
                        bunların sömürü tuğlası olmamak için.
                        Telefon ilk çıktığında bunları düşünmüştüm hala aynı şeyi düşünüyorum
                        Kesinlikle teknoloji denen illetle bu insanları önce sömürüp sonrada azar azar veriyolar.
                        beer

                        İşin içinde teknolojik ilerleme amacından daha çok kar etmek var, örneğin lider bir firma teknolojik bir ürünü piyasaya sunduysa yakında bu ürünün aynısını ya da benzerini başka firmalar üretmeye başlıyor yani ürün pazara doyuyor dolayısıyla lider firma aynı ürünün üzerine birşeyler ekleyerek tekrar pazara sürüp kendi kar maksimizasyonunu yüksekte tutmaya çalışıyor. Örneğin Ipod'lar, Iphoneleri sanki çokta yeni teknoloji ve farklı bir ürünmüş gibi "yeni nesil" sloganı altında piyasaya sürüyorlar.Ya da şu durumda 10 çekirdekli bilgisayar üretemezler mi, 2000 mhz hızında Ram? bence üretebilirler.

                        Yorum

                        • aslangucu_2002
                          Junior Member
                          • 12-01-2007
                          • 61

                          #13
                          Konu: 3G aldatmaca mı ?

                          Originally posted by aaron_1212
                          Bencede 3g büyük bir aldatmaca
                          3G hizmetini bırakın şurdanda bakabiliriz
                          ilk çıkan telefonlara yavaş yavaş teknolojiyi azar azar verdiler
                          mesela ses kaydı yapan telefon polifonik melodi (mid, s3m,mod,it),sonra bu fotoğraf çeken kameralı telefon oldu
                          Daha sonra video çeken kameralı telefona dönüştü,Kızılötesiymiş bülütütüymüş java oyunlarıymış vs vs daha sonra müzik dinlemek için takılır çıkarılır hafıza kartları olan yan ürünleride eklendi
                          Şimdi internete bağlanan telefonlar oluverdi, buna son olarak görüntülü konuşmak için alınan videonun çözünülürlüğü çok düşük 64 kb lık resim üzerine ses data streaming eklendi, bunada 3G dedik.
                          gelen görüntü çok düşük kalitededir, uğraşmaya değmemiş olacaklarki şöyle düşünmüşler " Ya verin millete bunuda birbirlerini görsünler iletişimlerini kursunlar , biz sömürmeye devam edelim teknolojiyi birden vermeyelim"

                          Görünen o ki kalite diye bildiğimz şeyleri herzaman sonda veriyorlar, başta niye vermiyorlar
                          Şimdi diyeceksiniz ki başta icat edilmemiştiki , Ona bakarsak, internet 1972 de icat edilmiş 1977 de internet ağı genişlemişti, fakat ozamanlar ABD nin askeri amaçları için kullanılıyordu Halk için kullanılmasına 1984lerde başlandı
                          Türkiyede ise 1993lerde başlandı
                          aynı şey cep telefonları içinde geçerli
                          Kapsama alanları tabiiki baz istasyonlarıyla sınırlı ama yapılması gereken şeyler sınırsız fakat yapmıyorlar
                          Önce sömürü, sonra arta kalırsa ver teknolojinin en adisini kullansın bu millet.
                          Bende hala nokianın dandik özelliksiz telefonlarından kullanıyorum
                          bunların sömürü tuğlası olmamak için.
                          Telefon ilk çıktığında bunları düşünmüştüm hala aynı şeyi düşünüyorum
                          Kesinlikle teknoloji denen illetle bu insanları önce sömürüp sonrada azar azar veriyolar.
                          aaron_1212 Kardeşim Ben de Aynen Sana Katılıyorum.Bu Aslında Acımasız Kapitalist ve Siyonist Düzenin Bir Parçası.Zaten Bu Teknolojiyi Çıkaran Ülkeler ABD,İsrail ve Avrupa Birliği Ülkelerini Kastediyorum.Bu Devletler Kendi Halkından Ziyade Başka Ülke Halklarına Bu Teknoloji Hizmetlerini Sömürü Aracı Olarak Kullanmak İçin Azar Azar Veriyorlar.Sebep Önce Para,Aldatmaca.Sonra Teknoloji Ağı Genişliyor.İşlerine Geliyor Tabi.İsteseler daha Önceden de Bu Sorunu Çözerler.Ama Sonuçta Olan Millete Oluyor ne Yazıki.Milleti Bu Konuda Bilgilendirmek Lazım.Gerisi O Teknoloji Ürününü Alacak Ya da Kullanacak Tüketiciye Kalmış Bişey.Artık Ne Diyelim...

                          Yorum

                          • ewacharly
                            Junior Member
                            • 21-01-2006
                            • 285

                            #14
                            Konu: 3G aldatmaca mı ?

                            smile_nonosmile_nonoSayin kardeslerim bunu bilende birseyler !!!diyor bilmeyenlerde!! sayin arkadaslar bakin 3g ilkin avrupada cikti!!!bundan yalan olmasin 4ve ya5 senedir var ve su anda avrupanin her yerinde bile calismaya biliyor !!! ki bu kadar zaman gectigi halde!! halen üzerinde calisiliyor daha hizli daha kaliteli bir yayin yapabimek icin !! ve her yerde ceke bilmesi icin !! ya bizim arkadaslarimiz!! hemen her yerde hemide aninda canli yayin yapmak istiyorlar!!! yahu hele biraz yavas olun bakalim bu isler bir anda olmuyor hele hele bazi kardeslerimiz 3g ye bahane bulmak icin elerinden geleni yapiyorlar!! mesele bu bir kandirmaca isi !!! vs vs laflar ediyorlar bu arkadaslarimiza benim tafsiyem biraz sabirli olmalari !! ve biraz bilgi edinsinler sora yorumlarini bizimle paylasinlar !!! bu arada sakin kimse bana darilmasin ben sadece biraz bildiklerimi ziz kardeslerimle paylasayim dedim kirdiysam cok cok özür ola
                            saygilarimlallovellovellovellovellove

                            Yorum

                            • M.A.S
                              Member
                              • 22-10-2006
                              • 806

                              #15
                              Konu: 3G aldatmaca mı ?

                              Originally posted by ewacharly
                              smile_nonosmile_nonoSayin kardeslerim bunu bilende birseyler !!!diyor bilmeyenlerde!! sayin arkadaslar bakin 3g ilkin avrupada cikti!!!bundan yalan olmasin 4ve ya5 senedir var ve su anda avrupanin her yerinde bile calismaya biliyor !!! ki bu kadar zaman gectigi halde!! halen üzerinde calisiliyor daha hizli daha kaliteli bir yayin yapabimek icin !! ve her yerde ceke bilmesi icin !! ya bizim arkadaslarimiz!! hemen her yerde hemide aninda canli yayin yapmak istiyorlar!!! yahu hele biraz yavas olun bakalim bu isler bir anda olmuyor hele hele bazi kardeslerimiz 3g ye bahane bulmak icin elerinden geleni yapiyorlar!! mesele bu bir kandirmaca isi !!! vs vs laflar ediyorlar bu arkadaslarimiza benim tafsiyem biraz sabirli olmalari !! ve biraz bilgi edinsinler sora yorumlarini bizimle paylasinlar !!! bu arada sakin kimse bana darilmasin ben sadece biraz bildiklerimi ziz kardeslerimle paylasayim dedim kirdiysam cok cok özür ola
                              saygilarimlallovellovellovellovellove
                              Sanırım sen Türkiye'deki 3G reklamlarını hiç izlemedin.Bu 3Gerizekalı herifler(A-T-V) senin de dediğin gibi henüz alt yapısı tamamlammamış sistemlerini öyle bir övüyorlar ki bilemezsin.

                              Yorum

                              İşlem Yapılıyor