nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

Kapat
X
 
  • Zaman
  • Gösterim
Clear All
yeni mesajlar
  • goyak
    Junior Member
    • 02-03-2006
    • 10

    nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

    Sırf chasse peche kanalının izleyebilmek için dünya kadar para verip uydu sistemi edindim.Yetkili satıcının bu kanalın sürekliliğinin yazılımlar sayesinde
    destekleneceğinin garantisini vermesi bana goldmaster markasının sıradan bir ürün olmadığına ikna etmişti.Halbuki satıcının kabiliyeti vede benim saflığımdan başka bişi değilmiş durum..

    Artık bu konuyu kim okur,bir yetkilimi okur,okusada muhatap alıp cevaplarmı; onuda bilmiyorum ama! yazma ihtiyacı duydum.

    Sıradanmış..
  • YÜZBAÞI OÐULLARI
    Diamond Group

    • 01-04-2004
    • 19785

    #2
    Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

    kardeş evet o sıralar bazı destekler ile izlene bilmekte idi ve bu salt goldmaster olarak değil tüm cihazlarda idi.

    ve şimdi bu kanal tüm cihazlarda izlenemektedir.

    bu yuzden sıkıntı içine düşmemeniz gerekir.

    Yorum

    • gmteknik
      Banned
      • 17-07-2004
      • 6887

      #3
      Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

      Önce tüketici olarak yapmanız gereken piyasa araştırması idi yapmamışsınız.

      Emu illegal bir yöntemdir bunu biliyordunuz veya bilmiyordunuz ?

      Ama mutlaka sonu olacağı kesindi.....

      Ve o son geldi galiba....

      Yorum

      • select_id
        Junior Member
        • 30-03-2006
        • 134

        #4
        Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

        senden bunu duymak kötü oldu sefilga )
        demek durum baya kötü.
        umarım bunlarda aşılır...

        Yorum

        • sairyakamoz
          Junior Member
          • 23-03-2004
          • 111

          #5
          Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

          Sefilga; insanlara emu olayını anlatıp sonrada cihaz tanıtımını yapan firmaların suçu yok mu sence ? bu bir arz talep işi olduğu kadar da ticaretin kaymağı ile ilgili olduğun için sadece kullanıcıya birşey demek yanlış.

          Yorum

          • gmteknik
            Banned
            • 17-07-2004
            • 6887

            #6
            Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

            Originally posted by sairyakamoz
            Sefilga; insanlara emu olayını anlatıp sonrada cihaz tanıtımını yapan firmaların suçu yok mu sence ? bu bir arz talep işi olduğu kadar da ticaretin kaymağı ile ilgili olduğun için sadece kullanıcıya birşey demek yanlış.


            Arkadaşım GLOBAL bir dünyada yaşıyorsun....
            Şimdi doğru bildiğin 10 dakika sonra yanlış oluyor....
            Bana yarın için NET bir cevap verebilirmisin..... Hayır bu cevabı kimse veremez çünkü hiçbirşeyin yarın garantisi yoktur...

            Emu denilen ve dijital uydu dünyasının akış yönünü değiştiren yazılım olayı ilk başlarda çok güzel giderken yayıncı kuruluşların güvenlik önlemlerini arttırarak şifreleme sistemlerini daha sağlamlaştırarak bu işi zor bir duruma getirdiler....
            Nasıl polonya ispanya sitelerinde bizim sistemlerimize ait yazılar var ise polonya fransa ve diğer ülkelerin yayıncılarının puplic edilmiş yazılımlarıda bizde var... Bu bir döngüdür elden ele döner durur...

            Teknoloji dünyası inanılmaz bir hızla inanılmaz bir şekilde değişiyor... 15 gün ayrı kalsan insan cahil durumuna düşüyor : ) çünkü bunu ben yaşamışımdır genelde tatil dönüşlerinde.... Önce emu devri şimdi uydu sektörü başka yollara dönüyor... Neymiş kart paylaşımı..... Bununda ardında eminim birşeyler daha çıkacak bundan şüpheniz asla olmasın..... Ve kart paylaşımlı cihazın kullanıcısı ADSL alarak ikinci bir masrafa girmiş olacak ve aylık ücret ödeyerek ücretli abonelik sistemi tarzında bir işlem olacak... Sizce benim internetim var ve bilgisayarım var adult kanal yayın izlemek için kart paylaşımlı cihazı neden alayım.... Ne kadar mantıklı...Tonlarca bu işin yayınını yapan siteler var 450 - 500 usd yi cihazıma vereceğime gider o sitelerden birisine üye olur işimi internet üzerinden görürüm...

            Ben kendi evimde EMU yüklü cihaz kullanmıyorum ve emu yazılımına da o kadar çok ihtiyacım asla yok... Çünkü günde 2 saat TV izliyorum ne gerek var bence...

            Yazacak veya anlatacak çok konu var ama yazmaya o kadar da çok zamanım yok kusura bakmayınız...

            Bence biraz daha olaya geniş açı ile bakıp olaya yayıncı + imalatcı gözü ilede bakmak lazım....

            Kalınız sağlıcakla...

            Yorum

            • select_id
              Junior Member
              • 30-03-2006
              • 134

              #7
              Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

              güzel diyorsun sefilga kardeş, ama daha da geniş bir açıyla bakıp kullanıcı gözüylede görebilmek gerekir. sonuçta insanlar uyduyu sadece ***** için almıyor ama büyük çoğunluk *****da olsun istiyor. kart paylaşım talebi var piyasada, ilerisi için kötü tahminlerde bulunuyorsun, ama bence ilerisini bilemezsin, belki emu yerine tamamen kart paylaşımı hakim olacak. bu yüzden GM zamanında (şimdi) bu işe yatırım yapmazsa ileride kaybedenlerden olacaktır gibime geliyor. ben GM cihazı kanal geçişi hızlı, boardları kaliteli, tuneri güzel diye aldım. Ama ayrıca EMU desteği de var diye aldım. Yoksa gider topfield alır, emu filan yüklemezdim. GM ile Topfieldın farkı ne sence? yazılım desteği. Tamam şuan EMU ile birşey yapamıyorsunuz. Anlayışla karşılıyoruz (bazı arkadaşlar karşılayamıyor, farkındayım). Ama diğer firmalar gibi sizinde alternatif çözümlere el atmanız, kullanıcıları motive etmeniz gerekiyor. Başarılı olmasanızda çabalamanız yeterli. Teknolojiyi (şu an kart paylaşımı oluyor bu) takip ettiğinizi hissetmeliyiz ki başka müşterilere de tavsiye edelim.

              Açıkçası herşeye rağmen ben GM aldığım için pişman değilim. Çok memnunum. Ama bir başkasına tavsiye edermiyim, biraz zor. Çünkü herkes kalite peşinde değil, çoğu insan şifre çözme peşinde.

              Umuyorum GM da üzerine düşeni yapacaktır. Sonuçta kimse liderliğini kaptırmak istemez. Zaten lider olmak kolay lider kalabilmek zordur demişler.

              Sevgilerimle...

              Yorum

              • gmteknik
                Banned
                • 17-07-2004
                • 6887

                #8
                Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                @select_id

                O zaman olaya farklı bir pencereden bakalım.....
                Kart paylaşımlı cihaz bildiğim kadarı ile 2005 in başlarında söylenmeye başlandı.... ve ilk çıkaran firmada bu cihazı çıkardı.....Ama şunu bilinki bu cihaz bildiğim kadarı ile ilk GoldMaster firmasında AR GE çalışması yapıldı ve çözümün kesin olmadığı düşüncesi ortaya haklim oldu...
                Önce size bir örnek vereyim.....Modül ve kart paylaşımı... Bu işi elinde tutan merkez güney kore ve peşinden çin geliyor... Bir nebze de neotion firması ile fransa.... Yani bu işin kontrolu senin benim elimde değil....En son FULLX ler bu olaya çok güzel özet ve kapak olarak önümüze konulabilir...Biraz daha geriye bakalım..... Delta kartlar 5 kanal açıyordu ne oldu 3 kanala düştü... Ama sen 5 kanal için almıştın o kartı... DEÐİLMİ....Yasal olarak hiçbirşeyi arayamazsın çünkü sana yazılı bir beyanname ASLA verilmiyor....Çünkü komuta kontrol merkezin yok...

                Gelelim kart paylaşımlı cihaza....
                Üretmek ve piyasa sunmak çok zor değil. İnanıyorumki GoldMaster bunu istesin çok kısa bir sürede piyasaya sürer......
                Kart paylaşımlı cihazın artılarını ve eksilerini sayalım....

                ÖNCE (+) larında işe başlayalım....
                1. Yaklaşık 50 adet adult (*****) kanalı....
                2. Yaklaşık 15-20 adet film + belgesel kanalı
                3. Emu + yazılım derdin yok
                4. İzleyebileceğin kanal alternatifi çok fazla
                5. Gibisinden bunu uzatabiliriz.....
                GELELİM ( lerine
                1. Öncelikle milli sermaye ye zarar.... Çünkü yurt dışına bu cihazlar için dünyanın parasını vereceksin.
                2. ADULT istemeyenler için izleyeceğin belgeselden hiçbirşey anlamayacaksın çünkü dili ya ingilizce ya fransızca yada başka bir dil olacak ..... Ama türkçe asla olmayacak... Yani belgeselde anlatılanı değil sadece görüntüyü izleyeceksin.
                3. internet bağlantın yok ise bu ihazın hiçbir anlamı kalmayacak ve sırf cihaz için internet bağlantısı alacak iseniz aylık 39,99 veya 59,99 gibisinden aylık internet ücreti ödeyeceksiniz ki bu üyelik gibi bir mantık oluyor...
                4. Bence en kötüsü bu olmalı... Sunucu olan serveri karşı taraftaki firma bir gün habersizce kapatır ise ve sen müşteri ye ömür boyu kanal garantili cihaz verdin ama 1 yıl sonra verilen hizmet sona erdi.... Buradan sonra ne yapılacak.....??? ve Müşteriye ne gibi bir cevap vereceksiniz....
                5. bu liste sıralanır gider.......



                Yorum

                • euronews.net
                  Member
                  • 01-03-2006
                  • 1687

                  #9
                  Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                  bu kart paylaşımı çok saçma...bilgisayarı uydu alıcısına bağla.internete bağlan...televizyon seyret...istediğin adult kanal zaten internetten yayın yapıyo ordan seyret...bugüne kadarki en anlamsız buluş...

                  Yorum

                  • adonmez
                    Junior Member
                    • 13-09-2005
                    • 423

                    #10
                    Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                    İyi güzel diyorsunuzda. Bildiğimiz cihazlrdan bazıları mevcut cihazlar için card sharing yazılımları verdi. RS-232 den kart paylaşımı yapabiliyorlar. Bende böyle bir cihaz var yeni yazılımlar ile hiç bir ek masraf yapmadan izliyorum. Gayet memnunum.
                    Arkadaş saçma bir buluş zahmetli felan demişte hiçde öyle değil. Odadan odaya uzun bir kablo. PC yi açıyorum, monitörü kapatıyorum. Şifreli kanalları dvd kaltesinde tv den izliyorum bu bir.
                    İkincisi internet üzerinden izleyin demiş arkadaş ama bu hem kalitesiz oluyor hemde kotalı kullanıcılar 2 günde kotayı doldurur. Ama card sharingte böyle bir şey yok 1 gün TPS izledim dün altı üstü 2 megabayt dosya transferi olmuş, çünkü sadece bit olarak sayısal değer alıyor.
                    İşin özü GM de en azından mevcut cihazları için sharing özellikli yazılım çıkarırsa alanda memenun olur satanda. GM de üzerine düşeni yapmış olur. ADSL i olmayan isterse alacaktır zaten. Gruplara üye olmak isteyende olacaktır zaten.
                    Siz mevcut cihazlarınıza bu özellikli yazılım çıkararak üstünüze düşeni yapmış olursunuz.
                    Son düzenleme adonmez; 08-08-2006, 11:07.

                    Yorum

                    • kral
                      Member

                      • 29-02-2004
                      • 1170

                      #11
                      Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                      yani sefilga emu bitmiştir ama bencede kart paylaşımlı cihazlar için okadar masrafa gerek yok gibi geliyor banada para kaptırmaya gerek yok bekleyip önümüzü görmemiz lazım galyana gelmemek lazım saygılar...!

                      Yorum

                      • adonmez
                        Junior Member
                        • 13-09-2005
                        • 423

                        #12
                        Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                        Haklısın para kaptırmya gerek yok yukarıda yazdığım gibi GM mevcut cihazlara yazılım çıkararak bu özelliği kazandırmalıdır.
                        Son düzenleme adonmez; 08-08-2006, 11:17.

                        Yorum

                        • select_id
                          Junior Member
                          • 30-03-2006
                          • 134

                          #13
                          Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                          @sefilga

                          haklısın, ben almam mesela kart paylaşımlı cihaz, ama almak isteyen müşterilerini kaybediyorsun, bilmem farkındamısınız?
                          isteyen şunu yapsın isteyen internetten izlesin. isteyen izliyordur zaten. ama talep varsa ki var, sizin üretici olarak müşteriyi memnun etmeniz gerekmez mi? neden GM değilde X marka çözsün kardeşim. nasıl EMU desteği yine başkalarındaydı, varsın serverlarda uzakdoğuda çinde olsun. önemli olan faydalanabiliyorken o hizmeti buraya getirebilen markalar arasında yer almak. benim görüşüm bu şekilde. GM müşterisi olarak GM'nin başarılı olmasını istiyorum. Umarım dediklerim anlaşılıyordur.
                          sevgiler...

                          Yorum

                          • gmteknik
                            Banned
                            • 17-07-2004
                            • 6887

                            #14
                            Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                            Bu tarz istekleriniz muhattabı ASLA ben değilim.....

                            Ben sadece burada size gönüllü destek veriyorum....ve düşüncelerimi sizinle paylaşıyorum...

                            Yorum

                            • select_id
                              Junior Member
                              • 30-03-2006
                              • 134

                              #15
                              Konu: nezamana kadar sürecek bu ilgisizlik!!!

                              kardeş üzerine geliyor gibi olduysam kusura bakma )
                              fikirlerimi belirtmek istemiştim. özür

                              Yorum

                              İşlem Yapılıyor